.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضايي: تكليف مرا به صحنه آورد

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين‌كه " فرصت‌هاي طلايي در حال از دست رفتن است " گفت: اگر در اين مسير تلاش نكنيم، جبران اين خسارات در آينده امري ناممكن خواهد بود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، محسن رضايي در جمع اعضاي حزب‌الله تهران ابراز عقيده كرد كه در عملكردهاي فعلي توان كافي و برنامه‌ اجرايي لازم براي برچيدن فقر وجود ندارد.

وي در اين ديدار كه گروهي از يادگاران دفاع مقدس ونيز جانبازان و ايثارگران حضور داشتند،‌ هيات دولت راموتور اداره كشور توصيف كرد و گفت: اگر اين موتور ثبات نداشته باشد، نمي‌تواند كشتي بزرگ ايران را با اين جمعيت و قابليت‌هاي فراوان به سلامت به ساحل برساند.

وي با بيان اين‌كه " هيات دولت مهمترين بخش اداره يك كشور است" افزود: اين بخش تنها با ثبات مي‌تواند به موفقيت كشور كمك كند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه سخنانش درمورد برنامه‌هاي اقتصادي خود، اظهار كرد: در دولت ائتلافي به دنبال اقدام ملي براي از بين بردن فقر و بيكاري و گراني خواهيم بود، زيرا در حال حاضر عده‌اي از افراد در خط فقر به سرمي‌برند و از درآمد كافي برخوردار نيستند و به سختي به زندگي خود ادامه مي‌دهند.

وي درباره علل آمدنش به صحنه انتخابات بيان كرد: دليل آمدن من به صحنه انتخابات اين بود كه بتوانم جواب شهدا و خدا را در مقابل احساس خطر از وضعيت حال حاضر بدهم و اين تكليف مرا به صحنه كشاند.

وي خاطرنشان كرد: به اعتقاد بنده كسب موقعيت بالاتر ازنظر اقتصادي و ازبين بردن فقر در جامعه كمتر از مبارزه با رژيم شاه و آزادي خرمشهر نيست.

رضايي ياداور شد: در زمان پيروزي انقلاب اسلامي بعد از 300 سال مردم ما براي اولين بار طعم پيروزي را چشيدند و امروز نيز ما بر آنيم كه با تشيكل يك امپراطوري بزرگ علمي، اقتصادي، فرهنگي طعم يك پيروزي ديگررا به مردم ايران بچشانيم.

وي با بيان اين‌كه " تمام برنامه‌هاي اقتصادي و سياسي دولت من حتي اجراي اصل 44 قانون اساسي، همه در چارچوب سياست‌هاي كلي نظام است" افزود: ما آمده‌ايم تا در 4 سال قطار دولت ايران را بر روي ريل خود به حركت درآوريم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه "ما به دنبال تغيير آمده‌ايم، اما يك تغيير اساسي در پي يك تحولي بزرگ" تصريح كرد: البته خاتمي و احمدي‌نژاد و هاشمي نيز در پي اين تغيير بودند، ولي متاسفانه هيچ يك نتوانستند در اين زمينه اقدام اساسي انجام دهند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در زمينه طرح دولت ائتلافي نيز گفت: منظور از اين دولت سهم‌دهي و سهم خواهي نيست، بلكه ما مي‌خواهيم ظرفيت‌هاي مديريتي كشور را بالا ببريم و از همه توانايي‌هاي افراد وسرمايه‌هاي انساني و همه اقوام استفاده كنيم و در اين راه از تجربه گذشتگان، از جمله آقايان خاتمي، ولايتي،‌روحاني، ناطق نوري و حتي از احمدي‌نژاد نيز بهره خواهيم برد.

وي در پايان درمورد دولت فعلي خاطرنشان كرد: دولت احمدي‌نژاد در زمينه‌هايي، اقدامات مثبتي انجام داده، اما در زمينه‌هاي زيادي نيز داراي كاستي‌ بوده كه ما اين كاستي‌ها را برطرف خواهيم كرد.
نظرات کاربران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.